Образотворче мистецтво
7 клас
Урок № 17
Тема уроку. Сприйняття мистецтва. Дизайн і його види.
Мета і завдання уроку: поглибити в учнів уявлення про роль дизайну у житті людини; ознайомити учнів із поняттями «дизайн», «художній дизайн», «технічна естетика» та «арт-дизайн»; сформувати в учнів розуміння видового поділу в дизайні; поглиблювати аналітико-пізнавальні навички учнів; формувати інтерес та позитивне емоційне ставлення до творчості художників-дизайнерів; розвивати естетичні відчуття  та аналітичне мислення, комунікативні навички.
Обладнання: для вчителя:диск,наочність;
для учнів: альбом-посібник.
Хід уроку
п/п
Орі-єн-тов-ний
 час

Діяльність учителя
Діяльність
учнів
Очікуваний результат
Матеріал до уроку
І.
Пояснення нового матеріалу
Вступ
1.1
1 хв.
Повідомлення теми та мети уроку.
Учні сприймають повідомле-ння вчителя
Налаштува-ння учнів до сприйняття навчального матеріалу

1.2
10 хв.
Сприйняття мистецтва
Учитель , ілюструючи свою розповідь світлинами, пові-домляє учням про роль ди-зайну в житті людини та про-понує ознайомитися з визна-ченнями понять «дизайн», «художній дизайн», «техніч-на естетика» та «арт-дизайн».
Дизайн-художнє конструю-вання предметів побуту, формування гармонійного предметного середовища, створеного засобами проми-слового виробництва, для забезпечення найкращих умов праці, побуту та від-починку людей.
Учні сприй-мають пові-домлення вчителя
Включення учнів у пізна-вальний процес
Дизайн, як творчий процес, поділяють на:
-художній дизайн – створення речового світу суто з погляду естетики сприйняття (зовнішні прояви форми);
-технічну естетику – науку про дизайн, яка враховує  всі аспекти, перш за все, конструктивність, функціональність, комфортність експлуатації виробу тощо.
1.3
8 хв.
Учитель пропонує учням:
1.Переглянути світлини (підручник, диск), на яких представлено дизайнерські розробки, та звертає увагу на їхній видовий поділ (дизайн середовища, графічний та промисловий дизайн) та на окремий вид – арт-дизайн.
2.В альбомі-зошиті до уроку №17 виконати завдання, що подане на верхній сторінці праворуч: визначити, до якого виду дизайну належать представлені на світлинах твори, та вписати назву виду відповідно до номера світлини.
Учні сприймають твори мистецтва та виконують завдання в альбомі.
Аналітико-пізнавальна діяльність учнів
Підр. Ст.94-97.
Альбом ст.26-27.
1.4
14 хв.
Учитель пропонує учням опрацювати навчальний матеріал у підручнику та виконати завдання в альбомі-зошиті: уважно придивитися до поданих світлин, на яких зображено меблі для сидіння. Визначити, до яких видів образотворчого мистецтва належать ці вироби. Аргументовано довести власне твердження.
Учні виконують поставлене завдання
Поглибле-ння компе-тентнісного рівня з теми
1.5
5 хв.
Учитель пропонує учням  опрацювати навчальний матеріал у підручнику та виконати завдання в альбомі-зошиті: уважно придивитися до поданих світлин і дати відповідь на запитання:
-Яке із зображень не нале-жить до промислового диза-йну? (зображення дівчини – це рекламний плакат. А про-мисловий дизайн – це худо-жньо-проектна діяльність, спрямована на розробку про-мислових виробів з високими споживчими якостями. Ця діяльність охоплює проекту-вання найрізноманітніших предметів та їхніх комплек-сів для подальшого виготов-лення промисловим споро-бом)
Учні виконують поставлене завдання
Поглибле-ння компе-тентнісного рівня з теми
ІІ
Підсумок уроку
2.1
3 хв.
Учитель пропонує учням виконати тестові завдання.
Оберіть правильну відповідь:
1.Художнє конструювання предметів побуту, формува-ння гармонійного предмет-ного середовища, створеного засобами промислового ви-робництва, для забезпечення найкращих умов праці, побу-ту та відпочинку людей.
А)ужиткове мистецтво;
Б)графіка;
В)дизайн.
2.Вид дизайну, в основі яко-го лежить художньо-проект-на діяльність, головним засо-бом якої є графіка:
А)промисловий дизайн;
Б)графічний дизайн;
В)дизайн середовища.
3.Вид дизайну, в основі якого лежить художньо-проектна діяльність, спрямована на розробку промислових виробів з високими споживчими якостями:
А)промисловий дизайн;
Б)графічний дизайн;
В) дизайн середовища.
Учні виконують поставлене завдання
Поглибле-ння компе-тентнісного рівня

2.2
1 хв.
Учитель пропонує учням ви-конати завдання. Розглянути логотипи різних фірм, підприємств.
Учні виконують поставлене завдання
Поглибле-ння компе-тентнісного рівня































Комментарии

Популярные сообщения из этого блога