Образотворче мистецтво
7 клас
Урок №2
Тема уроку. Будинок та інтер’єр. Перспектива в  інтер’єрі ( Фронтальний та кутовий)
Мета і завдання уроку: ознайомити учнів з поняттям «екстер’єр» та «інтер’єр», із особливостями груп інтер’єрів: житловим та громадським,із особливостями двох видів зображень інтер’єру:кутового та фронтального; поглиблювати в учнів розуміння поняття «лінійна перспектива»; розвивати творчу спостережливість та аналітичне мислення; поглиблювати в учнів навички зображення об’єктів відповідно до правил лінійної перспективи в процесі виконання  зображення фронтального та кутового інтер’єру; розвивати просторову уяву учнів.
Обладнання: для вчителя:диск,підручник,наочність;
для учнів: альбом-посібник,олівець, лінійка, гумка.
Хід уроку
п/п
Орі-єн-тов-ний
 час

Діяльність учителя
Діяльність
учнів
Очікуваний результат
Матеріал до уроку
І.
Пояснення нового матеріалу
Вступ
1.1
2.5 хв.
Сприйняття мистецтва.
Учитель пропонує учням розглянути зображення (DVD-диск,підручник) та ознайомитися із поняття-ми  «екстер’єр» та «інтер’єр»
Учні ознайомлю-ються із зображення-ми та поняттями
Емоційна налаштування учнів до сприйняття теми і мети уроку.
Екстер'є́р (фр. extérieur, лат. exterior — зовнішній) — зовнішній вигляд, художнє та архітектурне зовнішнє оформлення будівлі. В ос-нові дизайну екстер'єру ле-жить синтез прагматичних і художніх ідей і рішень, спрямованих на поліпшення умов існування людини в цілісній естетично доско-налій формі.
Інтер'є́р (фр. intérieur — внутрішня частина, сере-дина; від лат. interior — ближчий до середини) — архітектурно й художньо оздоблена внутрішня час-тина будинку, що забезпечує комфорт людині та визначає функціональне призначе-ння приміщення. Також термін може вживатися що-до оздоблення салонів тра-нспортних засобів: авто, літака, залізничного вагона і т. д.Також картина, малю-нок і т. ін., на яких зображе-но внутрішню частину якого-небудь приміщення.
1.2
0.5 хв.
Повідомлення теми та мети уроку.
Учні сприймають повідомлення вчителя
Налаштування учнів до сприйняття навчального матеріалу

1.3
1хв.
Учитель пропонує учням виконати в альбомі-зоши-ті завдання: визначити, яке з поданих зображень є інтер’єром(1), а яке- ек-стер’єром(2), та вписати відповідні номери у пода-них зображеннях
 (DVD-диск)
Учні виконують поставлене завдання
Аналітико- пізнавальна діяльність учнів

1.4
2.5 хв.
Сприйняття мистецтва
Учитель пропонує учням ознайомитися з інформа-цією про особливості основних груп інтер’єру (житловий і громадський)
Учні сприймають повідомлення вчителя
Включення учнів в пізнавальний процес
Підручник с.14-15
1.5
2.5 хв.
Учитель пропонує учням ознайомитися з інформа-цією про особливості зображення  двох видів інтер’єрів (фронтальний і кутовий)
Учні засвоюють навчальний матеріал
Пізнавальна діяльність учнів
Підручник с.16
1.6
3 хв.
Учитель пропонує учням  зіграти гру «Де сховалася лінія горизонту?», ознайо-мившись із її правилами у підручнику. Розмістивши зображення інтер’єрів на дошці, пропонує декіль-ком учням знайти лінію горизонту.
Учні виконують завдання вчителя
Аналітико- пізнавальна діяльність учнів
Підручник с.17(правила гри)
ІІ
Практична робота
2.1
3 хв.
Звертає увагу дітей на праву сторону верхнього аркуша робочого альбома –зошита  та пропонує уч-ням виконати вправу в ньому (визначити, яка об’ємна геометрична фі-гура лежить в основі фор-ми столу,та зобразити її відносно поданої лінії го-ризонту в фронтальній або кутовій проекції)
Учні виконують поставлене завдання
Поглиблення компетентніс-ного рівня з теми

2.2
21 хв.
Виконання практичної роботи:відтворення видимих перспективних змін інтер’єру кімнати, в кутовому та фронталь-ному її вигляді.
Учні виконують поставлене завдання
Поглиблення компетентніс-ного рівня
Етапи роботи в підручнику, с. 18
ІІІ
Підсумок уроку
3.1
2 хв.
Учитель пропонує учням виконати тестові завда-ння: Обери правильну відповідь.
1.Архітектурно і художньо оформлена вну-трішня частина будівлі або приміщення-це:
А) екстер’єр;
Б) інтер’єр;
В) гармонія.
2. Інтер’єр поділяється на дві основні групи:
А) житловий і побутовий;
Б) громадський і суспільний;
В) житловий і громадський.
3.Визнач,на якому із поданих зображень пред-ставлено кутовий і фронтальний інтер’єр .
Учні виконують поставлене завдання
Поглиблення компетентніс-ного рівня

3.2
3 хв.
Учитель розміщує на дошці 3-4 роботи,в яких найбільш виразно вияв-ляється вдале застосував-ння понять,що засвоював-лися на уроці, та роботи, які містять характерні учнівські помилки , і спі-льно з учнями робить їхній аналіз.
Учні під керівництвом учителя проводять аналіз творчих робіт одноклас-ників
На підставі аналізу відбувається систематизація та узагальнення поняттєвих компетенцій учнів

3.3
3 хв.
Учитель пропонує учням висловити свої судження з приводу того, що з вив-ченого на цьому уроці допомогло їм виконати навчальне завдання.
Учні виконують поставлене завдання
Поглиблення компетентніс-ного рівня

3.4
1 хв.
Учитель пропонує учням випереджувальне домаш-нє завдання: у вільний час переглянути у книжках і журналах, на інтернет-сайтах зображення різно-манітних громадських і житлових інтер’єрів.
Обрати ті,що найбільше сподобалися.Поміркувати та визначити, що насам-перед, вразило у цих інтер’єрах, та обґрунту-вати свою відповідь.






















Комментарии

Популярные сообщения из этого блога