Образотворче
мистецтво
7 клас
Урок №2
Тема
уроку. Будинок та інтер’єр.
Перспектива в інтер’єрі ( Фронтальний та
кутовий)
Мета
і завдання уроку: ознайомити
учнів з поняттям «екстер’єр» та «інтер’єр», із особливостями груп інтер’єрів:
житловим та громадським,із особливостями двох видів зображень інтер’єру:кутового
та фронтального; поглиблювати в учнів розуміння поняття «лінійна перспектива»;
розвивати творчу спостережливість та аналітичне мислення; поглиблювати в учнів
навички зображення об’єктів відповідно до правил лінійної перспективи в процесі
виконання зображення фронтального та
кутового інтер’єру; розвивати просторову уяву учнів.
Обладнання:
для вчителя:диск,підручник,наочність;
для
учнів: альбом-посібник,олівець,
лінійка, гумка.
Хід уроку
|
№
п/п
|
Орі-єн-тов-ний
час
|
Діяльність учителя
|
Діяльність
учнів
|
Очікуваний результат
|
Матеріал до уроку
|
|
І.
|
Пояснення нового матеріалу
Вступ
|
||||
|
1.1
|
2.5 хв.
|
Сприйняття мистецтва.
Учитель пропонує учням розглянути зображення (DVD-диск,підручник)
та ознайомитися із поняття-ми «екстер’єр»
та «інтер’єр»
|
Учні
ознайомлю-ються із зображення-ми та поняттями
|
Емоційна
налаштування учнів до сприйняття теми і мети уроку.
|
Екстер'є́р (фр. extérieur, лат. exterior — зовнішній) — зовнішній вигляд, художнє та архітектурне зовнішнє
оформлення будівлі. В ос-нові дизайну екстер'єру ле-жить синтез прагматичних і художніх ідей
і рішень, спрямованих на поліпшення умов існування людини в цілісній
естетично доско-налій формі.
Інтер'є́р (фр. intérieur — внутрішня частина, сере-дина; від лат. interior — ближчий до середини) —
архітектурно й художньо оздоблена внутрішня час-тина будинку, що забезпечує комфорт людині та визначає
функціональне призначе-ння приміщення. Також термін може
вживатися що-до
оздоблення салонів тра-нспортних
засобів: авто, літака, залізничного вагона і т. д.Також картина, малю-нок і т. ін., на яких
зображе-но
внутрішню частину якого-небудь приміщення.
|
|
1.2
|
0.5 хв.
|
Повідомлення теми та мети уроку.
|
Учні сприймають повідомлення
вчителя
|
Налаштування
учнів до сприйняття навчального матеріалу
|
|
|
1.3
|
1хв.
|
Учитель пропонує учням виконати в альбомі-зоши-ті
завдання: визначити, яке з поданих зображень є інтер’єром(1), а яке- ек-стер’єром(2),
та вписати відповідні номери у пода-них зображеннях
(DVD-диск)
|
Учні виконують
поставлене завдання
|
Аналітико-
пізнавальна діяльність учнів
|
|
|
1.4
|
2.5 хв.
|
Сприйняття мистецтва
Учитель пропонує учням ознайомитися з інформа-цією про
особливості основних груп інтер’єру (житловий і громадський)
|
Учні сприймають
повідомлення вчителя
|
Включення учнів в
пізнавальний процес
|
Підручник с.14-15
|
|
1.5
|
2.5 хв.
|
Учитель пропонує учням ознайомитися з інформа-цією про
особливості зображення двох видів
інтер’єрів (фронтальний і кутовий)
|
Учні засвоюють навчальний
матеріал
|
Пізнавальна
діяльність учнів
|
Підручник с.16
|
|
1.6
|
3 хв.
|
Учитель пропонує учням
зіграти гру «Де сховалася лінія горизонту?», ознайо-мившись із її
правилами у підручнику. Розмістивши зображення інтер’єрів на дошці, пропонує декіль-ком
учням знайти лінію горизонту.
|
Учні виконують
завдання вчителя
|
Аналітико-
пізнавальна діяльність учнів
|
Підручник с.17(правила гри)
|
|
ІІ
|
Практична робота
|
||||
|
2.1
|
3 хв.
|
Звертає увагу дітей на праву сторону верхнього аркуша
робочого альбома –зошита та пропонує уч-ням
виконати вправу в ньому (визначити, яка об’ємна геометрична фі-гура лежить в
основі фор-ми столу,та зобразити її відносно поданої лінії го-ризонту в
фронтальній або кутовій проекції)
|
Учні виконують
поставлене завдання
|
Поглиблення
компетентніс-ного рівня з теми
|
|
|
2.2
|
21 хв.
|
Виконання практичної роботи:відтворення
видимих перспективних змін інтер’єру кімнати, в кутовому та фронталь-ному її
вигляді.
|
Учні виконують
поставлене завдання
|
Поглиблення
компетентніс-ного рівня
|
Етапи роботи в підручнику, с. 18
|
|
ІІІ
|
Підсумок уроку
|
||||
|
3.1
|
2 хв.
|
Учитель пропонує учням виконати тестові завда-ння:
Обери правильну відповідь.
1.Архітектурно і художньо оформлена вну-трішня частина
будівлі або приміщення-це:
А) екстер’єр;
Б) інтер’єр;
В) гармонія.
2. Інтер’єр поділяється на дві основні групи:
А) житловий і побутовий;
Б) громадський і суспільний;
В) житловий і
громадський.
3.Визнач,на якому із поданих зображень пред-ставлено
кутовий і фронтальний інтер’єр .
|
Учні виконують
поставлене завдання
|
Поглиблення
компетентніс-ного рівня
|
|
|
3.2
|
3 хв.
|
Учитель розміщує на дошці 3-4 роботи,в яких найбільш
виразно вияв-ляється вдале застосував-ння понять,що засвоював-лися на уроці,
та роботи, які містять характерні учнівські помилки , і спі-льно з учнями робить
їхній аналіз.
|
Учні під керівництвом учителя проводять аналіз творчих
робіт одноклас-ників
|
На підставі аналізу відбувається систематизація та
узагальнення поняттєвих компетенцій учнів
|
|
|
3.3
|
3 хв.
|
Учитель пропонує учням висловити свої судження з приводу
того, що з вив-ченого на цьому уроці допомогло їм виконати навчальне завдання.
|
Учні виконують
поставлене завдання
|
Поглиблення
компетентніс-ного рівня
|
|
|
3.4
|
1 хв.
|
Учитель пропонує учням випереджувальне домаш-нє
завдання: у вільний час переглянути у книжках і журналах, на інтернет-сайтах
зображення різно-манітних громадських і житлових інтер’єрів.
Обрати ті,що найбільше сподобалися.Поміркувати та
визначити, що насам-перед, вразило у цих інтер’єрах, та обґрунту-вати свою
відповідь.
|
|
|
|


















Комментарии
Отправить комментарий