Образотворче мистецтво
7 клас
Урок № 22
Тема уроку. Біоніка як джерело ідей промислового дизайну. Створення ескізу транспортного засобу майбутнього,основою якого була б будь – яка природна форма (завершення роботи в кольорі)
Мета і завдання уроку: поглиблювати  в учнів уявлення про біоніку як джерело ідей художника-дизайнера;  композиційні та конструктивні вміння та навички; розвивати творчу уяву та фантазію.
Обладнання: для вчителя:диск,наочність, підручник, папір, фарби, фломастери, кольорві олівці, гумка;
для учнів: альбом-посібник, підручник, фарби, фломастери, кольорві олівці, гумка.

Хід уроку
п/п
Орі-єн-тов-ний
 час

Діяльність учителя
Діяльність
учнів
Очікуваний результат
Матеріал до уроку
І.
Пояснення нового матеріалу
Вступ
1.1
0.5 хв.
Повідомлення теми та мети уроку.
Учні сприймають повідомле-ння вчителя
Налаштування учнів до сприйняття навчального матеріалу

1.2
4,5 хв.
Сприйняття мистецтва
Учитель , ілюструючи свою розповідь зображеннями (DVD-диск, підручник , альбом), акцентує увагу учнів на важливій ролі кольору в досягненні виразності дизайнерської розробки.
Учні сприймають повідомлення вчителя
Долучення учнів до пізнавально-го процесу

1.3
1 хв.
Демонстрація кращих учнівських робіт на задану тему з коментуванням учителя.
Учні сприймають роботи однолітків
Психологіч-не налаштування на виконання практичної роботи

ІІ
Практична робота
2.1
30 хв.
Створення ескізу транспортного засобу майбутнього, основою якого була б будь-яка виразна природна форма (завершення в кольорі)
Учні виконують поставлене завдання
Поглиблення компе-тентнісного рівня з теми

ІІІ
Підсумок уроку
3.1
3 хв.
Учитель розміщує на дошці 3-4 роботи,в яких найбільш виразно виявляється вдале застосування понять,що засвоювалися на уроці, та роботи,які містять характерні учнівські помилки , і спільно з учнями робить їхній аналіз.
Учні під керівництвом учителя проводять аналіз твор-чих робіт одно класників
На підставі аналізу відбувається систематизація та узага-льнення поняттєвих компетенцій учнів

3.2
1хв.
Учитель пропонує учням випереджувальне домашнє завдання:
Переглянути вітальні листівки приурочені до 8 березня , і визначити як на них поєднується основне зображення та шрифтовий напис.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога