Образотворче
мистецтво
7 клас
Урок № 22
Тема
уроку. Біоніка
як джерело ідей промислового дизайну. Створення ескізу транспортного засобу
майбутнього,основою якого була б будь – яка природна форма (завершення роботи в кольорі)
Мета
і завдання уроку:
поглиблювати в учнів уявлення про
біоніку як джерело ідей художника-дизайнера;
композиційні та конструктивні вміння та навички; розвивати творчу уяву
та фантазію.
Обладнання:
для вчителя:диск,наочність, підручник, папір, фарби, фломастери, кольорві олівці,
гумка;
для
учнів: альбом-посібник,
підручник, фарби, фломастери, кольорві олівці, гумка.
Хід уроку
№
п/п
|
Орі-єн-тов-ний
час
|
Діяльність учителя
|
Діяльність
учнів
|
Очікуваний результат
|
Матеріал до уроку
|
І.
|
Пояснення нового матеріалу
Вступ
|
||||
1.1
|
0.5 хв.
|
Повідомлення теми та мети уроку.
|
Учні сприймають
повідомле-ння вчителя
|
Налаштування
учнів до сприйняття навчального матеріалу
|
|
1.2
|
4,5 хв.
|
Сприйняття мистецтва
Учитель , ілюструючи свою розповідь зображеннями
(DVD-диск, підручник , альбом), акцентує увагу учнів на важливій ролі кольору
в досягненні виразності дизайнерської розробки.
|
Учні сприймають
повідомлення вчителя
|
Долучення учнів
до пізнавально-го процесу
|
|
1.3
|
1 хв.
|
Демонстрація кращих учнівських робіт на задану тему з
коментуванням учителя.
|
Учні сприймають роботи однолітків
|
Психологіч-не налаштування на виконання практичної
роботи
|
|
ІІ
|
Практична робота
|
||||
2.1
|
30 хв.
|
Створення ескізу транспортного засобу майбутнього,
основою якого була б будь-яка виразна природна форма (завершення в кольорі)
|
Учні виконують
поставлене завдання
|
Поглиблення
компе-тентнісного рівня з теми
|
|
ІІІ
|
Підсумок уроку
|
||||
3.1
|
3 хв.
|
Учитель розміщує на дошці 3-4 роботи,в яких найбільш
виразно виявляється вдале застосування понять,що засвоювалися на уроці, та
роботи,які містять характерні учнівські помилки , і спільно з учнями робить
їхній аналіз.
|
Учні під керівництвом учителя проводять аналіз
твор-чих робіт одно класників
|
На підставі аналізу відбувається систематизація та узага-льнення
поняттєвих компетенцій учнів
|
|
3.2
|
1хв.
|
Учитель пропонує учням випереджувальне домашнє
завдання:
Переглянути вітальні листівки приурочені до 8 березня ,
і визначити як на них поєднується основне зображення та шрифтовий напис.
|
|
Комментарии
Отправить комментарий