Образотворче мистецтво
7 клас
Урок №25
Тема уроку.  Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища. Створення ескізі дизайн-проекту дитячого або спортивного майданчика.(побудова)
Мета і завдання уроку: ознайомити учнів із поняттям «ландшафтний дизайн», із історією виникнення та розвитку мистецтва проектування, а також організації природного середовища людини,з основними видами судоустрою; поглиблювати в учнів композиційні вміння та навички; розвивати творчу уяву та фантазію учнів.
Обладнання: для вчителя:диск,наочність, папір,олівець, гумка, підручник;
для учнів: альбом-посібник, олівець, гумка, підручник .
Хід уроку
п/п
Орі-єн-тов-ний
 час

Діяльність учителя
Діяльність
учнів
Очікуваний результат
Матеріал до уроку
І.
Пояснення нового матеріалу
Вступ
1.1
2.5 хв.
Сприйняття мистецтва.
Учитель пропонує учням розглянути зображення у підручнику  на с 140-141 і висловити свої враження від побаченого.
Учні ознайо-млюються із зображення-ми та висло-влюють свої враження
Емоційна налаштував-ння учнів до сприйняття теми і мети уроку.

1.2
0.5 хв.
Повідомлення теми та мети уроку.
Учні сприймають повідомле-ння вчителя
Налаштува-ння учнів до сприйняття навчального матеріалу

1.3
5 хв.
Сприйняття мистецтва
Учитель , ілюструючи свою розповідь зображеннями (DVD-диск, підручник, альбом-посібник), знайомить учнів із історією виникнення та розвитку мистецтва проектування організації природного середовища людини та з поняттям «ландшафтний дизайн».
Ландшафтний дизайн – вид дизайнерської діяльності, завданням якої є об’ємно-просторова організація території за допомогою компонентів природного ландшафту, скульптур та архітектурних споруд.
Учитель знайомить учнів із особливостями  організації та проектування англійського пейзажного, французького регулярного парків та японського саду.
(Повністю матеріал подано в підручнику)
Учні сприймають повідомле-ння вчителя
Долучення учнів до пізнавально-го процесу
Ландшафтний дизайн – це озеленення, створення садово-паркових ансамблів і благоустрій в цілому, спрямований на надання красивого, гармонійного і закінченого вигляду окремих дільниць місцевості.
Ландшафтний дизайн відомий ще з часів стародавньої Греції і Риму, коли будівництво будинків знатних людей не обходилося без створення саду біля будинку. Уже тоді облаштування саду було підпорядковане певним законам і правилам. В окрему науку ландшафтний дизайн виділився відносно недавно і з тих пір постійно набирає обертів у своєму розвитку. В Україні, а саме ландшафтний дизайн у Львові, став популярний завдяки компанії «Green Mile», всі в захваті від вишуканих неординарних ідей по благоустрою.
1.4
1 хв.
Демонстрація кращих учнівських робіт на задану тему з коментуванням учителя.
Учні сприймають роботи однолітків
Психологіч-не налашту-вання на виконання практичної роботи

ІІ
Практична робота
2.1
28 хв.
Побудова ескізу дизайн-проекту дитячого або спортивного майданчика.
Учні виконують поставлене завдання
Поглибле-ння компе-тентнісного рівня з теми

ІІІ
Підсумок уроку
3.1
3 хв.
Учитель розміщує на дошці 3-4 роботи,в яких найбільш виразно виявляється вдале застосування понять,що засвоювалися на уроці, та роботи,які містять характерні учнівські помилки , і спільно з учнями робить їхній аналіз.
Учні під керівництвом учителя проводять аналіз творчих робіт одно -класників
На підставі аналізу відбувається систематизація та узага-лінення поняттєвих компетенцій учнів

Споруди дитячого майданчика

























































Комментарии

Популярные сообщения из этого блога