Образотворче
мистецтво
7 клас
Урок № 26
Тема
уроку. Ландшафтний
дизайн як засіб організації середовища. Створення ескізі дизайн-проекту
дитячого або спортивного майданчика.(завершення в кольорі)
Мета
і завдання уроку: поглибити в
учнів уявлення про ландшафтний дизайн, просторову уяву, композиційні й
конструктивні вміння та навички; розвивати творчу уяву та фантазію.
Обладнання:
для вчителя:диск,наочність, підручник, папір,
фарби, графічні матеріали;
для
учнів: альбом-посібник,
підручник, фарби, графічні матеріали.
Хід уроку
№
п/п
|
Орі-єн-тов-ний
час
|
Діяльність учителя
|
Діяльність
учнів
|
Очікуваний результат
|
Матеріал до уроку
|
І.
|
Пояснення нового матеріалу
Вступ
|
||||
1.1
|
0.5 хв.
|
Повідомлення теми та мети уроку.
|
Учні сприймають
повідомле-ння вчителя
|
Налаштування
учнів до сприйняття навчального матеріалу
|
|
1.2
|
3,5 хв.
|
Сприйняття мистецтва
Учитель пропонує учням розглянути зображення дитячого
майданчика у підруч-нику на с.145 та пояснити, чому художник-дизайнер
використав саме таке колірне рішення у своєму ескізі.
|
Учні
ознайо-млююються із зображе-ннями та висловлю-ють свої думки
|
Аналітико-пізнавальний
процес учнів
|
|
1.3
|
2.5 хв.
|
Учитель пропонує
учням пригадати правила повітряної перспективи
|
Учні виконують
завдання
|
Поглиблення
компе-тентнісного рівня учнів
|
|
1.4
|
3 хв.
|
Демонстрація кращих учнів-ських робіт на задану тему з
коментуванням учителя.
|
Учні сприймають роботи однолітків
|
Психологіч-не налашту-вання на виконання практичної
роботи
|
|
ІІ
|
Практична робота
|
||||
2.1
|
28 хв.
|
Завершення в кольорі ескізу дизайн- проекту дитячого або спортивного майданчика.
|
Учні виконують
поставлене завдання
|
Поглиблення
компе-тентнісного рівня учнів
|
|
ІІІ
|
Підсумок уроку
|
||||
3.1
|
4 хв.
|
Учитель розміщує на дошці 3-4 роботи,в яких найбільш
виразно виявляється вдале застосування понять,що засвоювалися на уроці, та
роботи,які містять характерні учнівські помилки , і спільно з учнями робить
їхній аналіз.
|
Учні під керівництвом учителя проводять аналіз творчих
робіт одно клас-ників
|
На підставі аналізу відбувається систематизація та
узагальнення поняттєвих компетенцій учнів
|
|
Комментарии
Отправить комментарий