Образотворче мистецтво
7 клас
Урок №29-30
 Дизайн одягу в житті людини. Розробка ескізу модного та зручного учнівського вбрання.
Урок № 29
Тема уроку. Дизайн одягу в житті людини. Розробка ескізу модного та зручного учнівського вбрання ( побудова)
Мета і завдання уроку: ознайомити учнів з особливостями формування гармонійного зовнішнього образу за допомогою одягу, з рекомендаціями щодо створення дизайну одягу. Опираючись на поняття «композиція костюма», «центр композиції», «пропорції  в одязі», «форма одягу»; з творчістю великого італійського дизайнера Джанні Версачі; поглиблювати навички учнів щодо правильності пропорційного зображення фігури людини, навички щодо розробки та створення ескізів дизайну одягу; розвивати в учнів творчу уяву та фантазію, конструктивне мислення.
Обладнання: для вчителя:диск,наочність, підручник;
для учнів: альбом-посібник, підручник, олівець, гумка.
Хід уроку
п/п
Орі-єн-тов-ний
 час

Діяльність учителя
Діяльність
учнів
Очікуваний результат
Матеріал до уроку
І.
Пояснення нового матеріалу
Вступ
1.1
2.5 хв.
Сприйняття мистецтва.
Учитель пропонує учням розглянути зображення (DVD-диск) і висловити свої враження від побаченого.
Учні ознайомлю-ються із зо-браженнями та вислов-люють свої враження
Емоційна налаштував-ння учнів до сприйняття теми і мети уроку.

1.2
0.5 хв.
Повідомлення теми та мети уроку.
Учні сприймають повідомле-ння вчителя
Налаштува-ння учнів до сприйняття навчального матеріалу

1.3
3,5 хв.
Учитель знайомить учнів з особливостями формування гармонійного зовнішнього образу за допомогою одягу.
Учні сприймають повідомле-ння вчителя
Долучення учнів до пізнавально-го процесу

1.4
5 хв.
Учитель знайомить учнів із особливостями композиції костюма. Особливу увагу звертає на формування центру композиції ( використання принципів контрасту, подібності, нюансів), пропорції в одязі, на форму одягу ( особливості фігури людини, що може бути наближена до квадрата, прямокутника, кола, трикутника, овалу)


Підручник с.156-165
Учні сприймають повідомле-ння вчителя
Поглибле-ння компе-тентнісного рівня з теми
1.5
1.5 хв.
Учитель знайомить учнів із творчістю великого італійського модельєра Джанні Версачі.
Учні засвоюють навчальний матеріал
Пізнаваль-ний процес учнів
Додаток
ІІ
Практична робота
2.1
5,5 хв.
Учитель пропонує учням  виконати завдання, подане на верхній сторінці альбома-посібника : опрацювавши матеріал підручника, спробувати за допомогою декількох ліній створити форму одягу, який би  пасував для кожної із чоловічої та жіночої фігур.
Учні виконують поставлене завдання
Поглибле-ння компе-тентнісного рівня з теми

2.2
18.5 хв.
Розробка ескізу модного та зручного учнівського вбрання (побудова)
Учні виконують поставлене завдання
Поглибле-ння компе-тентнісного рівня

ІІІ
Підсумок уроку
3.1
3 хв.
Учитель розміщує на дошці 3-4 роботи,в яких найбільш виразно виявляється вдале застосування понять,що засвоювалися на уроці, та роботи,які містять характерні учнівські помилки , і спільно з учнями робить їхній аналіз.
Учні під ке-рівництвом учителя проводять аналіз творчих робіт одно -класників
На підставі аналізу відбувається систематизація та узага-льнення поняттєвих компетенцій учнів

  
Додаток до уроку 29
Джа́нні Верса́че (італ. Gianni Versace; 2 грудня 1946, Реджо-ді-Калабрія, Калабрія, Італія  15 липня 1997, Маямі-Біч, Флорида, США)  італійський модельєр, що заснував у 1978 марку «Gianni Versace», під якою на сьогодні випускаються елітний одяг, аксесуари, косметика, парфумерія, посуд, автомобілі [джерело не вказане 2626 днів], телефони та меблі. Після смерті дизайнера марка була перейменована в «Versace».
Почав кар'єру в рідному місті, в магазині модного одягу Francesca Versace Elle, яким володіла його мати[3]. Тут він допомагав їй підшивати одяг, підбирати аксесуари, а також постачати тканини з МіланаПарижа та Лондона.
У 25 років відправляється в Мілан, де починає роботу як дизайнер у кількох марок одночасно — GennyCallaghan і Istante.
28 березня 1978 в міланському Палаццо Перманенте з грандіозним успіхом пройшла презентація першої колекції жіночого одягу під брендом «Джанні Версаче».
У 1980-і активно розробляє одяг від свого імені, паралельно працюючи для інших фірм. Головним адміністратором його модного Будинку став його старший брат Санто , а за фотосесії відповідала його сестра Донателла.
У 1981 виходить перший жіночий парфюм «Gianni Versace», а в 1986 — чоловічий аромат «L'Homme». У 1989 Версаче виходить у світ високої моди — запускає от-кутюрну лінію Atelier Versace, влаштовуючи покази в приміщенні басейну паризького готелю «Ріц» (де колись проходили покази Коко Шанель).
На початку 1990-х Джанні Версаче став уже всесвітньо відомим дизайнером «одягу для егоцентристів», його обожнює преса та зірки першої величини, від Мадонни до принцеси Діани. У цей же час починається випуск порцелянового та скляного посуду (спільно з фірмою Rosenthal) та меблів (Versace Home) від Джанні Версаче.
Був великим шанувальником античності та намагався поєднувати у своїх колекціях аристократизм і бунтарство (одна з його книг недарма називалася англ. «Rock and Royalty»). Кожна його колекція кардинально відрізнялася від попередньої: в одязі були мотиви то панк-культури, то стилю бароко, то садо-мазохістських нарядів з секс-шопів, то поп-арту та творчості Енді Уорхола, то гей-клубів. У нього була колекція, присвячена Жаклін Кеннеді, а також скандального гей-художника Tom of Finland.
Яскравий, неймовірно сексуальний та зухвалий, на межі кічу, його одяг одразу перетворював людину в зірку: не важливо, чи була людина світовою зіркою або вважалася такою лише в межах своєї школи.
У цілому Версаче ввів у моду поєднання чорної шкіри та золотої фурнітури, суміщення вечірніх суконь та нижньої білизни, яскраві принти на сорочках, шкіряні штани на чоловіках, високі підбори та багато іншого. Вважається, що він вперше вивів на подіум чоловіка без краватки та чоловіка в джинсах.
Був застрелений 15 липня 1997 в місті Маямі-Біч (передмісті Маямі), на сходах свого маєтку, серійним вбивцею 

Урок № 30
Тема уроку. Дизайн одягу в житті людини. Розробка ескізу модного та зручного учнівського вбрання ( завершення в кольорі)
Мета і завдання уроку: поглибити знання учнів щодо  особливостей  формування гармонійного зовнішнього образу за допомогою одягу, навички щодо розробки та створення  ескізів дизайну одягу; розвивати в учнів творчу уяву та фантазію, абстрактне мислення.
Обладнання: для вчителя:диск,наочність, підручник;
для учнів: альбом-посібник, підручник, олівець, гумка.
Хід уроку
п/п
Орі-єн-тов-ний
 час

Діяльність учителя
Діяльність
учнів
Очікуваний результат
Матеріал до уроку
І.
Пояснення нового матеріалу
Вступ
1.1
0.5 хв.
Повідомлення теми та мети уроку.
Учні сприймають повідомле-ння вчителя
Налаштува-ння учнів до сприйняття навчального матеріалу

1.2
3,5 хв.
Учитель наголошує учням на тому, що досягнення яскравості образу за допомогою одягу залежить від гармонійного поєднання кольорів.
Також учитель повідомляє учням. Що для досягнення максимальної виразності у зображенні вони повинні завершити роботу, виконавши основні деталі ( риси  обличчя, контурні лінії, складки, накладні елементи на одязі тощо) за допомогою  фломастерів, чорної кулькової або селевої ручки.
Учні сприймають повідомле-ння вчителя
Налаштува-ння учнів до сприйняття навчального матеріалу

1.3
1 хв.
Демонстрація кращих учнівських робіт на задану тему з коментуванням учителя
Учні сприймають роботи однолітків
Психологіч-не налаш-тування на виконання практичної роботи
ІІ
Практична робота
2.1
35 хв.
Розробка ескізу модного та зручного учнівського вбрання (завершення в кольорі)
Учні виконують поставлене завдання
Поглибле-ння компе-тентнісного рівня

ІІІ
Підсумок уроку
3.1
3 хв.
Учитель розміщує на дошці 3-4 роботи,в яких найбільш виразно виявляється вдале застосування понять,що засвоювалися на уроці, та роботи,які містять характерні учнівські помилки , і спільно з учнями робить їхній аналіз.
Учні під ке-рівництвом учителя проводять аналіз творчих робіт одно -класників
На підставі аналізу відбувається систематизація та узага-льнення поняттєвих компетенцій учнів

3.2
1хв.
Учитель пропонує учням випереджувальне домашнє завдання: готуючись до наступного уроку, підшукайте у книжках, журналах, мережі Інтернет зображення традиційного національного українського одягу. Зверніть особливу увагу а найбільш яскраві та виразні його елементи. Оберіть ті зразки, котрі ви  бажаєте використати як національні мотиви для розробки дизайнерського рішення сучасного одягу.




























Зразок дитячої роботи



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога