Образотворче
мистецтво
7 клас
Урок №3
Тема
уроку. Інтер’єр в житті
людини. Створення проекту інтер’єру власної кімнати або сучасної навчальної
аудиторії (побудова)
Мета
і завдання уроку: поглибити
уявлення учнів про інтер’єр; ознайомити учнів з основними чинниками, що
впливають на формування інтер’єру (функціональність, гігієнічність,
естетичність), із поняттям «композиція інтер’єру» та різними її елементами; із
творчістю відомого французького архітектора, дизайнера інтер’єрів Жана Луї
Деніо; поглиблювати навички учнів у побудові об’єктів у фронтальному та
кутовому виглядах; розвивати композиційну та творчу уяву учнів.
Обладнання:
для вчителя:диск,наочність,підручник;
для
учнів: альбом-посібник,олівець,гумка.
Хід уроку
№
п/п
|
Орієн-товний
час
|
Діяльність учителя
|
Діяльність
учнів
|
Очікуваний результат
|
Матеріал до уроку
|
І.
|
Пояснення нового матеріалу
Вступ
|
||||
1.1
|
2.5 хв.
|
Сприйняття мистецтва.
Учитель пропонує учням розглянути зображення (DVD-диск)
і висловити свої враження від побаченого.
|
Учні
ознайомлю-ються із зображу-ннями та висловлюють свої враження
|
Емоційна
налаштування учнів до сприйняття теми і мети уроку.
|
|
1.2
|
0.5 хв.
|
Повідомлення теми та мети уроку.
|
Учні сприймають
повідомлення вчителя
|
Налаштування
учнів до сприйняття навчального матеріалу
|
|
1.3
|
1,5 хв.
|
Учитель пропонує учням виконати в альбомі-зоши-ті
завдання: яке з поданих зображень є фронтальним(1), а яке-кутовим(2)
зображенням інтер’єру, вписати відповідні номери у поданих зображе-ннях.
|
Учні виконують
поставлене завдання
|
Актуалізація
опорних знань учнів
|
|
1.4
|
2.5 хв.
|
Сприйняття мистецтва. Учитель пропонує
учням ознайомитися з інфор-мацією, поданою у під-ручнику про три основні
чинники,які враховують при оформленні житла (функціональність, гігі-єнічність,
естетичність)
|
Учні сприймають
повідомлення вчителя
|
Включення у
пізнавальний процес
|
Підручник с.20-21
|
1.5
|
3 хв.
|
Учитель знайомить учнів із поняттям «композиція інтер’єру»
(DVD-диск, підручник)
|
Учні засвоюють
навчальний матеріал
|
Пізнавальна
діяльність учнів
|
Підручник с.21
|
1.6
|
3 хв.
|
Учитель , ілюструючи свою розповідь світли-нами (DVD-диск,
підруч-ник), знайомить учнів із творчістю відомого фран-цузького архітектора,
ди-зайнера інтер’єрів Жана Луї Деніо
|
Учні засвоюють
навчальний матеріал
|
Пізнавальна
діяльність учнів
|
Підручник с.22
За словами Жана-Луї Деніо, малювати він почав у три
роки, а в десять вже створював мініатюрні моделі будинків і предметів
декору. І тоді ж, парале-льно, експериментував зі стилями: колоніальним,
ар-деко, Провансі, калі-форнійським, індійським (деякі з цих дослідів досі
зберігаються в колекції батьків дизайнера). У дванадцять років Деніо твердо
вирішив, що буде заробляти на життя архі-тектурою і дизайном ін.-тер'єрів.
Ставши старше, він відучився в паризькій школі дизайну Камондо і до моменту
випуску 2000 року вже працював як незалежний дизайнер.
|
1.7
|
7 хв.
|
Педагогічний малюнок
Поетапне виконання побудови інтер’єру власної кімнати
або сучасної навчальної аудиторії в підручнику
|
Учні сприймають
повідомлення вчителя
|
Пізнавальна
діяльність учнів
|
|
1.8
|
1 хв.
|
Демонстрація кращих учнівських робіт на задану тему з
коментуванням учителя.
|
Учні сприймають роботи однолітків
|
Психологічне налаштування на виконання практичної
роботи
|
|
ІІ
|
Практична робота
|
||||
2.1
|
4 хв.
|
Учитель звертає увагу учнів на побудову предметів
побуту інтер’єру, що подано у підручнику, та пропонує виконати завдання в
альбомі-зошиті: побудувати зображення будь-якого предмета інтер’єру в
кутовому або фронтальному положенні.
|
Учні виконують
поставлене завдання
|
Поглиблення
компетентніс-ного рівня з теми
|
|
2.2
|
17 хв.
|
Виконання побудови творчої роботи «Створення проекту
інтер’єру власної кімнати або сучасної навчальної аудиторії»(побудова)
|
Учні виконують
поставлене завдання
|
Поглиблення
компетентніс-ного рівня
|
Підручник с. 18 (для повторення)
|
ІІІ
|
Підсумок уроку
|
||||
3.1
|
3 хв.
|
Учитель розміщує на дошці 3-4 роботи,в яких найбільш
виразно виявля-ється вдале застосування понять,що засвоювалися на уроці, та
роботи, які містять характерні учнівські помилки , і спільно з учнями робить
їхній аналіз.
|
Учні під керівництвом учителя проводять аналіз творчих
робіт одно клас-ників
|
На підставі аналізу відбувається системати-зація та
узагальнення поняттєвих компетенцій учнів
|
|
Комментарии
Отправить комментарий