Образотворче мистецтво
7 клас
Урок №3
Тема уроку. Інтер’єр в житті людини. Створення проекту інтер’єру власної кімнати або сучасної навчальної аудиторії (побудова)
Мета і завдання уроку: поглибити уявлення учнів про інтер’єр; ознайомити учнів з основними чинниками, що впливають на формування інтер’єру (функціональність, гігієнічність, естетичність), із поняттям «композиція інтер’єру» та різними її елементами; із творчістю відомого французького архітектора, дизайнера інтер’єрів Жана Луї Деніо; поглиблювати навички учнів у побудові об’єктів у фронтальному та кутовому виглядах; розвивати композиційну та творчу уяву учнів.
Обладнання: для вчителя:диск,наочність,підручник;
для учнів: альбом-посібник,олівець,гумка.
Хід уроку
п/п
Орієн-товний
 час

Діяльність учителя
Діяльність
учнів
Очікуваний результат
Матеріал до уроку
І.
Пояснення нового матеріалу
Вступ
1.1
2.5 хв.
Сприйняття мистецтва.
Учитель пропонує учням розглянути зображення (DVD-диск) і висловити свої враження від побаченого.
Учні ознайомлю-ються із зображу-ннями та висловлюють свої враження
Емоційна налаштування учнів до сприйняття теми і мети уроку.

1.2
0.5 хв.
Повідомлення теми та мети уроку.
Учні сприймають повідомлення вчителя
Налаштування учнів до сприйняття навчального матеріалу

1.3
1,5 хв.
Учитель пропонує учням виконати в альбомі-зоши-ті завдання: яке з поданих зображень є фронтальним(1), а яке-кутовим(2) зображенням інтер’єру, вписати відповідні номери у поданих зображе-ннях.
Учні виконують поставлене завдання
Актуалізація опорних знань учнів

1.4
2.5 хв.
Сприйняття мистецтва. Учитель пропонує учням ознайомитися з інфор-мацією, поданою у під-ручнику про три основні чинники,які враховують при оформленні житла (функціональність, гігі-єнічність, естетичність)
Учні сприймають повідомлення вчителя
Включення у пізнавальний процес
Підручник с.20-21
1.5
3 хв.
Учитель знайомить учнів із поняттям «композиція інтер’єру» (DVD-диск, підручник)
Учні засвоюють навчальний матеріал
Пізнавальна діяльність учнів
Підручник с.21
1.6
3 хв.
Учитель , ілюструючи свою розповідь світли-нами (DVD-диск, підруч-ник), знайомить учнів із творчістю відомого фран-цузького архітектора, ди-зайнера інтер’єрів Жана Луї Деніо
Учні засвоюють навчальний матеріал
Пізнавальна діяльність учнів
Підручник с.22
За словами Жана-Луї Деніо, малювати він почав у три роки, а в десять вже створював мініатюрні моделі будинків і предметів декору. І тоді ж, парале-льно, експериментував зі стилями: колоніальним, ар-деко, Провансі, калі-форнійським, індійським (деякі з цих дослідів досі зберігаються в колекції батьків дизайнера). У дванадцять років Деніо твердо вирішив, що буде заробляти на життя архі-тектурою і дизайном ін.-тер'єрів. Ставши старше, він відучився в паризькій школі дизайну Камондо і до моменту випуску 2000 року вже працював як незалежний дизайнер.
1.7
7 хв.
Педагогічний малюнок
Поетапне виконання побудови інтер’єру власної кімнати або сучасної навчальної аудиторії в підручнику
Учні сприймають повідомлення вчителя
Пізнавальна діяльність учнів
1.8
1 хв.
Демонстрація кращих учнівських робіт на задану тему з коментуванням учителя.
Учні сприймають роботи однолітків
Психологічне налаштування на виконання практичної роботи

ІІ
Практична робота
2.1
4 хв.
Учитель звертає увагу учнів на побудову предметів побуту інтер’єру, що подано у підручнику, та пропонує виконати завдання в альбомі-зошиті: побудувати зображення будь-якого предмета інтер’єру в кутовому або фронтальному положенні.
Учні виконують поставлене завдання
Поглиблення компетентніс-ного рівня з теми

2.2
17 хв.
Виконання побудови творчої роботи «Створення проекту інтер’єру власної кімнати або сучасної навчальної аудиторії»(побудова)
Учні виконують поставлене завдання
Поглиблення компетентніс-ного рівня
Підручник с. 18 (для повторення)
ІІІ
Підсумок уроку
3.1
3 хв.
Учитель розміщує на дошці 3-4 роботи,в яких найбільш виразно виявля-ється вдале застосування понять,що засвоювалися на уроці, та роботи, які містять характерні учнівські помилки , і спільно з учнями робить їхній аналіз.
Учні під керівництвом учителя проводять аналіз творчих робіт одно клас-ників
На підставі аналізу відбувається системати-зація та узагальнення поняттєвих компетенцій учнів

















Комментарии

Популярные сообщения из этого блога