Образотворче мистецтво
7 клас
Урок №33
Тема уроку.Зачіска – краса і стиль, що створює дизайнер. Створення ескізу модної зачіски для себе, для когось зі своїх друзів або взагалі для вигаданого хлопця чи дівчини.
Мета і завдання уроку: ознайомити учнів з особливостями формування індивідуального образу людини за допомогою зачіски, із різними стилями зачісок, з різними типами форм людського обличчя та зачісками, що їм пасують; поглиблювати навички учнів щодо вміння орієнтуватися в стильовому розмаїтті сучасних зачісок, щодо правильності пропорційного зображення людського обличчя; розвивати в учнів творчу уяву та фантазію.
Обладнання: для вчителя:диск,наочність, підручник;
для учнів: альбом-посібник, підручник, графічні матеріали, фарби.
Хід уроку

п/п
Орі-єн-тов-ний
 час

Діяльність учителя
Діяльність
учнів
Очікуваний результат
Матеріал до уроку
І.
Пояснення нового матеріалу
Вступ
1.1
2.5 хв.
Сприйняття мистецтва.
Учитель пропонує учням розглянути зображення (DVD-диск) і висловити свої враження від побаченого.
Учні ознайо-млюються із зображення-ми та висло-влюють свої враження
Емоційне налаштував-ння учнів до сприйняття теми і мети уроку.

1.2
0.5 хв.
Повідомлення теми та мети уроку.
Учні сприймають повідомлення вчителя
Налаштування учнів до сприйняття навчального матеріалу

1.3
1,5 хв.
Учитель знайомить учнів з особливостями формування індивідуального образу людини за допомогою зачіски (DVD-диск,  підруч-ник)
Учні сприймають повідомле-ння вчителя
Поглиблення компе-тентнісного рівня з теми

1.4
6 хв.
Учитель знайомить учнів з основними стилями зачісок (DVD-диск, підручник)
Учні сприймають повідомле-ння вчителя
Поглиблення компе-тентнісного рівня з теми
Підручник с. 178-180
1.5
3 хв.
Учитель пропонує учням виконати завдання, подане на верхній сторінці альбома-посібника: уважно прочитати визначення особливостей різних стилів зачісок та знайти відповідні їм зображення і пронумерувати їх відповідною цифрою.
Учні виконують поставлене завдання
Аналітико- пізнавальна діяльність учнів
1.6
5хв.
Учитель знайомить учнів з різними типами форм людського обличчя та зачісками, що їм пасують.
Учні  засвоюють навчальний  матеріал
Аналітико- пізнавальна діяльність учнів
Підручник с. 181-185
1.7
2хв.
Учитель пропонує учням розглянути у підручнику начерки жіночих та чоловічих зачісок і зразки сучасних модних молодіжних зачісок, виконані дизайнерами-стилістами.
Учні виконують поставлене завдання
Поглибле-ння компе-тентнісного рівня з теми
ІІ
Практична робота
2.1
20,5 хв.
Створення ескізу модної зачіски для себе, для когось зі своїх друзів або взагалі  для вигаданого хлопця чи дівчини.
Учні виконують поставлене завдання
Поглибле-ння компе-тентнісного рівня з теми

ІІІ
Підсумок уроку
3.1
3 хв.
Учитель розміщує на дошці 3-4 роботи,в яких найбільш виразно виявляється вдале застосування понять,що засвоювалися на уроці, та роботи,які містять характерні учнівські помилки , і спільно з учнями робить їхній аналіз.
Учні під керівництвом учителя проводять аналіз творчих робіт одно- класників
На підставі аналізу відбувається систематизація та узагальне-ння поняттєвих компетенцій учнів












Форми обличчя



Ескізи






























Етапи побудови





 





Зразки дитячих робіт




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога