Образотворче
мистецтво
7 клас
Урок №33
Тема уроку.Зачіска – краса і стиль, що
створює дизайнер. Створення ескізу модної зачіски для себе, для когось зі своїх
друзів або взагалі для вигаданого хлопця чи дівчини.
Мета
і завдання уроку: ознайомити
учнів з особливостями формування індивідуального образу людини за допомогою
зачіски, із різними стилями зачісок, з різними типами форм людського обличчя та
зачісками, що їм пасують; поглиблювати навички учнів щодо вміння орієнтуватися
в стильовому розмаїтті сучасних зачісок, щодо правильності пропорційного
зображення людського обличчя; розвивати в учнів творчу уяву та фантазію.
Обладнання:
для вчителя:диск,наочність, підручник;
для
учнів: альбом-посібник,
підручник, графічні матеріали, фарби.
Хід уроку
№
п/п
|
Орі-єн-тов-ний
час
|
Діяльність учителя
|
Діяльність
учнів
|
Очікуваний результат
|
Матеріал до уроку
|
І.
|
Пояснення нового матеріалу
Вступ
|
||||
1.1
|
2.5 хв.
|
Сприйняття мистецтва.
Учитель пропонує учням розглянути зображення (DVD-диск)
і висловити свої враження від побаченого.
|
Учні ознайо-млюються
із зображення-ми та висло-влюють свої враження
|
Емоційне налаштував-ння
учнів до сприйняття теми і мети уроку.
|
|
1.2
|
0.5 хв.
|
Повідомлення теми та мети уроку.
|
Учні сприймають
повідомлення вчителя
|
Налаштування
учнів до сприйняття навчального матеріалу
|
|
1.3
|
1,5 хв.
|
Учитель знайомить учнів з особливостями формування
індивідуального образу людини за допомогою зачіски (DVD-диск, підруч-ник)
|
Учні сприймають
повідомле-ння вчителя
|
Поглиблення
компе-тентнісного рівня з теми
|
|
1.4
|
6 хв.
|
Учитель знайомить учнів з основними стилями зачісок (DVD-диск,
підручник)
|
Учні сприймають
повідомле-ння вчителя
|
Поглиблення
компе-тентнісного рівня з теми
|
Підручник с. 178-180
|
1.5
|
3 хв.
|
Учитель пропонує учням виконати завдання, подане на
верхній сторінці альбома-посібника: уважно прочитати визначення особливостей
різних стилів зачісок та знайти відповідні їм зображення і пронумерувати їх
відповідною цифрою.
|
Учні виконують
поставлене завдання
|
Аналітико-
пізнавальна діяльність учнів
|
|
1.6
|
5хв.
|
Учитель знайомить учнів з різними типами форм людського
обличчя та зачісками, що їм пасують.
|
Учні засвоюють навчальний матеріал
|
Аналітико-
пізнавальна діяльність учнів
|
Підручник с. 181-185
|
1.7
|
2хв.
|
Учитель пропонує учням розглянути у підручнику начерки
жіночих та чоловічих зачісок і зразки сучасних модних молодіжних зачісок,
виконані дизайнерами-стилістами.
|
Учні виконують
поставлене завдання
|
Поглибле-ння
компе-тентнісного рівня з теми
|
|
ІІ
|
Практична робота
|
||||
2.1
|
20,5 хв.
|
Створення ескізу модної зачіски для себе, для когось зі
своїх друзів або взагалі для
вигаданого хлопця чи дівчини.
|
Учні виконують
поставлене завдання
|
Поглибле-ння
компе-тентнісного рівня з теми
|
|
ІІІ
|
Підсумок уроку
|
||||
3.1
|
3 хв.
|
Учитель розміщує на дошці 3-4 роботи,в яких найбільш
виразно виявляється вдале застосування понять,що засвоювалися на уроці, та
роботи,які містять характерні учнівські помилки , і спільно з учнями робить
їхній аналіз.
|
Учні під керівництвом учителя проводять аналіз творчих
робіт одно- класників
|
На підставі аналізу відбувається систематизація та
узагальне-ння поняттєвих компетенцій учнів
|
|
Форми обличчя
Ескізи
Етапи побудови
Зразки дитячих робіт
Комментарии
Отправить комментарий