Образотворче
мистецтво
7 клас
Урок №6
Тема
уроку. Вулиці, що творять
образ міста. Використання правил лінійної та повітряної перспективи у пейзажній
роботі «Міська вулиця»
Мета
і завдання уроку: ознайомити
учнів із значенням професії архітектора в містобудуванні; поглиблювати в учнів
навички аналізу-інтерпритації архітектурних споруд, знання щодо застосування
правил лінійної та повітряної перспективи, вміння застосовувати на практиці
здобуті знання у пейзажній роботі; пригадати з учнями значення та особливості
застосування методу загородження для відтворення ілюзії глибини простору;
розвивати конструктивне мислення, творчу уяву та фантазію учнів.
Обладнання:
для вчителя:диск,наочність,підручник, папір,графічні та живописні матеріали;
для
учнів: альбом-посібник,
графічні матеріали, акварельні фарби, пензлики.
Хід уроку
№
п/п
|
Орі-єн-тов-ний
час
|
Діяльність учителя
|
Діяльність
учнів
|
Очікуваний результат
|
Матеріал до уроку
|
І.
|
Пояснення нового матеріалу
Вступ
|
||||
1.1
|
3.5 хв.
|
Сприйняття мистецтва.
Учитель пропонує учням (DVD-диск, підручник,
альбом-зошит) перегля-нути світлини із зображе-нням вулиць і описати почуття,
які виникли від їх споглядання, та спробу-вати пояснити, чому ці вулиці
справили таке вра-ження. Учитель рекомен-дує у своїх судженнях використовувати
терміни «екстер’єр”, «декор», «колірна гама»
|
Учні
ознайомлю-ються із зображеннями та висловлюють свої думки
|
Емоційна
налаштування учнів до сприйняття теми і мети уроку.
|
|
1.2
|
0.5 хв.
|
Повідомлення теми та мети уроку.
|
Учні сприймають
повідомлення вчителя
|
Налаштува-ння
учнів до сприйняття навчального матеріалу
|
|
1.3
|
3.5 хв.
|
Учитель пропонує учням проаналізувати репродук-ції
картин Р. Санторо
« Гондола на венеціансь-кому каналі»(підручник с.31)
або Р.Федосенко «Міський пейзаж» (альбом-зошит)за планом, поданим у
альбомі-зошиті чи підручнику
|
Учні виконують
поставлене завдання
|
Аналітико-
пізнавальна діяльність учнів
|
План
1.Визнач, до якого виду та жанру образотворчого мис-тецтва
належить цей твір. Аргументуй судження.
2.Визнач, до якого виду архітектури належать зображені
художником об’єкти.
3.Визнач, які засоби використав художник для створення відчуття глибини простору.
4.Який настрій виник у тебе після сприйняття цього
твору?
|
1.4
|
0.5 хв.
|
Демонстрація кращих учнівських робіт на задану тему з
коментуванням учителя.
|
Учні сприймають роботи однолітків
|
Психологічне налаштування на виконання практичної
роботи
|
|
ІІ
|
Практична робота
|
||||
2.1
|
3хв.
|
Учитель пропонує учням виконати завдання у
альбомі-зошиті: розгляну-ти світлину, звернути ува-гу на зміну кольору на пе-редньому,
середньому та дальньому планах. Спро-бувати створити ілюзію глибини простору,
вико-навши розтяжку від теп-лого (жовтого) до холод-ного (блакитного)
|
Учні виконують
поставлене завдання
|
Поглиблення
компетентніс-ного рівня з теми
|
|
2.2
|
30 хв.
|
Виконання пейзажної роботи «Моя вулиця» за
представленими етапами (підручник, диск)
|
Учні виконують
поставлене завдання
|
Поглиблення
компетентніс-ного рівня
|
|
ІІІ
|
Підсумок уроку
|
||||
3.1
|
3 хв.
|
Учитель розміщує на до-шці 3-4 роботи,в яких на-йбільш виразно
виявля-ється вдале застосування понять,що засвоювалися на уроці, та
роботи,які містять характерні учнів-ські помилки , і спільно з учніми робить
їхній аналіз.
|
Учні під керівництвом учителя проводять аналіз творчих
робіт одно клас-ників
|
На підставі аналізу відбувається системати-зація та
узагальнення поняттєвих компетенцій учнів
|
|
3.2
|
1 хв.
|
Учитель пропонує учням випереджувальне домашнє
завдання: у вільний час розглянути світлини, на яких зображено най визначніші
архітектурні пам’ятки
рідного краю. Підготувати коротку історичну та мистецьку довідку про
них.
|
|
|
|
Комментарии
Отправить комментарий