Образотворче мистецтво
7 клас
Урок №6
Тема уроку. Вулиці, що творять образ міста. Використання правил лінійної та повітряної перспективи у пейзажній роботі «Міська вулиця»
Мета і завдання уроку: ознайомити учнів із значенням професії архітектора в містобудуванні; поглиблювати в учнів навички аналізу-інтерпритації архітектурних споруд, знання щодо застосування правил лінійної та повітряної перспективи, вміння застосовувати на практиці здобуті знання у пейзажній роботі; пригадати з учнями значення та особливості застосування методу загородження для відтворення ілюзії глибини простору; розвивати конструктивне мислення, творчу уяву та фантазію учнів.
Обладнання: для вчителя:диск,наочність,підручник, папір,графічні та живописні матеріали;
для учнів: альбом-посібник, графічні матеріали, акварельні фарби, пензлики.
Хід уроку
п/п
Орі-єн-тов-ний
 час

Діяльність учителя
Діяльність
учнів
Очікуваний результат
Матеріал до уроку
І.
Пояснення нового матеріалу
Вступ
1.1
3.5 хв.
Сприйняття мистецтва.
Учитель пропонує учням (DVD-диск, підручник, альбом-зошит) перегля-нути світлини із зображе-нням вулиць і описати почуття, які виникли від їх споглядання, та спробу-вати пояснити, чому ці вулиці справили таке вра-ження. Учитель рекомен-дує у своїх судженнях використовувати терміни «екстер’єр”, «декор», «колірна гама»
Учні ознайомлю-ються із зображеннями та висловлюють свої думки
Емоційна налаштування учнів до сприйняття теми і мети уроку.

1.2
0.5 хв.
Повідомлення теми та мети уроку.
Учні сприймають повідомлення вчителя
Налаштува-ння учнів до сприйняття навчального матеріалу

1.3
3.5 хв.
Учитель пропонує учням проаналізувати репродук-ції картин Р. Санторо
« Гондола на венеціансь-кому каналі»(підручник с.31) або Р.Федосенко «Міський пейзаж» (альбом-зошит)за планом, поданим у альбомі-зошиті чи підручнику
Учні виконують поставлене завдання
Аналітико- пізнавальна діяльність учнів
План
1.Визнач, до якого виду та жанру образотворчого мис-тецтва належить цей твір. Аргументуй судження.
2.Визнач, до якого виду архітектури належать зображені художником об’єкти.
3.Визнач, які засоби використав художник для  створення відчуття глибини простору.
4.Який настрій виник у тебе після сприйняття цього твору?
1.4
0.5 хв.
Демонстрація кращих учнівських робіт на задану тему з коментуванням учителя.
Учні сприймають роботи однолітків
Психологічне налаштування на виконання практичної роботи

ІІ
Практична робота
2.1
3хв.
Учитель пропонує учням виконати завдання у альбомі-зошиті: розгляну-ти світлину, звернути ува-гу на зміну кольору на пе-редньому, середньому та дальньому планах. Спро-бувати створити ілюзію глибини простору, вико-навши розтяжку від теп-лого (жовтого) до холод-ного (блакитного)
Учні виконують поставлене завдання
Поглиблення компетентніс-ного рівня з теми

2.2
30 хв.
Виконання пейзажної роботи «Моя вулиця» за представленими етапами (підручник, диск)
Учні виконують поставлене завдання
Поглиблення компетентніс-ного рівня

ІІІ
Підсумок уроку
3.1
3 хв.
Учитель розміщує на до-шці 3-4 роботи,в яких на-йбільш виразно виявля-ється вдале застосування понять,що засвоювалися на уроці, та роботи,які містять характерні учнів-ські помилки , і спільно з учніми робить їхній аналіз.
Учні під керівництвом учителя проводять аналіз творчих робіт одно клас-ників
На підставі аналізу відбувається системати-зація та узагальнення поняттєвих компетенцій учнів

3.2
1 хв.
Учитель пропонує учням випереджувальне домашнє завдання: у вільний час розглянути світлини, на яких зображено най визначніші архітектурні пам’ятки рідного краю. Підготувати коротку історичну та мистецьку довідку про них.





















Комментарии

Популярные сообщения из этого блога