Образотворче мистецтво
7 клас
Урок №7
Тема уроку. Архітектурні пам’ятки України. Виконання ескізу архітектурної споруди в стилістиці однієї з відомих архітектурних пам’яток рідного краю (побудова).
Мета і завдання уроку: поглиблювати в учнів навички аналізу – інтерпретації архітектурних споруд, знання щодо використання правил лінійної перспективи у побудові архітектурної споруди, що складається із різних геометричних форм, уміння передавати глибину простору за допомогою засобів лінійної перспективи,композиційні вміння і навички; розвивати творчу уяву та фантазію учнів; виховувати інтерес до рідного краю.
Обладнання: для вчителя:диск,наочність, підручник,папір,графічні матеріали;
для учнів: альбом-посібник, графічні матеріали.
Хід уроку
п/п
Орі-єн-тов-ний
 час

Діяльність учителя
Діяльність
учнів
Очікуваний результат
Матеріал до уроку
І.
Пояснення нового матеріалу
Вступ
1.1
5.5 хв.
Сприйняття мистецтва.
Учитель пропонує учням розглянути зображення (DVD-диск) і висловити свої враження від поба-ченого та розповісти про відомі їм архітектурні пам’ятки рідного краю (дом.завд.)
Учні ознайомлю-ються із зображеннями та висловлюють свої враження
Емоційна налаштування учнів до сприйняття теми і мети уроку.

1.2
0.5 хв.
Повідомлення теми та мети уроку.
Учні сприймають повідомлення вчителя
Налаштування учнів до сприйняття навчального матеріалу

1.3
4 хв.
Учитель пропонує учням проаналізувати світлину, на якій представлено Церкву Покрови Пресвя-тої Богородиці в с. Сут-ківці, що на Хмельни-ччині, за планом, поданим учителем.
Учні виконують поставлене завдання
Аналітико- пізнавальна діяльність учнів
План
1.Визнач, до якого виду архітектури належать зо-бражений об’єкт.
2.Якою є лінія горизонту?
3.У якому виді, фронталь-ному чи кутовому, подано зображення споруди?
4.Які засоби виразності використано при створе-нні цієї споруди та якого ефекту досяг при цьому архітектор?
1.4
3 хв.
Демонстрація кращих учнівських робіт на задану тему з коментуванням учителя.
Учні сприймають роботи однолітків
Психологічне налаштування на виконання практичної роботи

ІІ
Практична робота
2.1
31 хв.
Побудова ескізу архітектурної споруди в стилістиці однієї з відомих архітектурних пам’яток рідного краю
Учні виконують поставлене завдання
Поглиблення компетентніс-ного рівня з теми

ІІІ
Підсумок уроку
3.1
3 хв.
Учитель розміщує на дошці 3-4 роботи,в яких найбільш виразно виявля-ється вдале застосування понять,що засвоювалися на уроці, та роботи,які містять характерні учнів-ські помилки , і спільно з учніми робить їхній ана-ліз.
Учні під ке-рівництвом учителя про-водять аналіз творчих робіт однокласників
На підставі аналізу відбувається систематизація та узагальнення поняттєвих компетенцій учнів

3.
1 хв.
Учитель пропонує учням випереджувальне домашнє завдання: продумати кольорове рішення роботи.
























Комментарии

Популярные сообщения из этого блога