Образотворче
мистецтво
7 клас
Урок №7
Тема
уроку. Архітектурні пам’ятки
України. Виконання ескізу архітектурної споруди в стилістиці однієї з відомих
архітектурних пам’яток рідного краю (побудова).
Мета
і завдання уроку: поглиблювати в
учнів навички аналізу – інтерпретації архітектурних споруд, знання щодо
використання правил лінійної перспективи у побудові архітектурної споруди, що
складається із різних геометричних форм, уміння передавати глибину простору за
допомогою засобів лінійної перспективи,композиційні вміння і навички; розвивати
творчу уяву та фантазію учнів; виховувати інтерес до рідного краю.
Обладнання:
для вчителя:диск,наочність, підручник,папір,графічні матеріали;
для
учнів: альбом-посібник,
графічні матеріали.
Хід уроку
№
п/п
|
Орі-єн-тов-ний
час
|
Діяльність учителя
|
Діяльність
учнів
|
Очікуваний результат
|
Матеріал до уроку
|
І.
|
Пояснення нового матеріалу
Вступ
|
||||
1.1
|
5.5 хв.
|
Сприйняття мистецтва.
Учитель пропонує учням розглянути зображення (DVD-диск)
і висловити свої враження від поба-ченого та розповісти про відомі їм
архітектурні пам’ятки рідного краю (дом.завд.)
|
Учні
ознайомлю-ються із зображеннями та висловлюють свої враження
|
Емоційна
налаштування учнів до сприйняття теми і мети уроку.
|
|
1.2
|
0.5 хв.
|
Повідомлення теми та мети уроку.
|
Учні сприймають
повідомлення вчителя
|
Налаштування
учнів до сприйняття навчального матеріалу
|
|
1.3
|
4 хв.
|
Учитель пропонує учням проаналізувати світлину, на якій
представлено Церкву Покрови Пресвя-тої Богородиці в с. Сут-ківці, що на
Хмельни-ччині, за планом, поданим учителем.
|
Учні виконують
поставлене завдання
|
Аналітико-
пізнавальна діяльність учнів
|
План
1.Визнач, до якого виду архітектури належать зо-бражений
об’єкт.
2.Якою є лінія горизонту?
3.У якому виді, фронталь-ному чи кутовому, подано
зображення споруди?
4.Які засоби виразності використано при створе-нні цієї
споруди та якого ефекту досяг при цьому архітектор?
|
1.4
|
3 хв.
|
Демонстрація кращих учнівських робіт на задану тему з
коментуванням учителя.
|
Учні сприймають роботи однолітків
|
Психологічне налаштування на виконання практичної
роботи
|
|
ІІ
|
Практична робота
|
||||
2.1
|
31 хв.
|
Побудова ескізу архітектурної споруди в стилістиці
однієї з відомих архітектурних пам’яток рідного краю
|
Учні виконують
поставлене завдання
|
Поглиблення компетентніс-ного
рівня з теми
|
|
ІІІ
|
Підсумок уроку
|
||||
3.1
|
3 хв.
|
Учитель розміщує на дошці 3-4 роботи,в яких найбільш
виразно виявля-ється вдале застосування понять,що засвоювалися на уроці, та
роботи,які містять характерні учнів-ські помилки , і спільно з учніми робить
їхній ана-ліз.
|
Учні під ке-рівництвом учителя про-водять аналіз
творчих робіт однокласників
|
На підставі аналізу відбувається систематизація та
узагальнення поняттєвих компетенцій учнів
|
|
3.
|
1 хв.
|
Учитель пропонує учням випереджувальне домашнє
завдання: продумати кольорове рішення роботи.
|
|
|
|
Комментарии
Отправить комментарий