Образотворче
мистецтво
7 клас
Урок №8
Тема
уроку. Архітектурні пам’ятки
України. Виконання ескізу архітектурної споруди в стилістиці однієї з відомих
архітектурних пам’яток рідного краю (завершення у кольорі).
Мета
і завдання уроку: узагальнити
вивчене з теми «Архітектура»; поглиблювати в учнів навички аналізу –
інтерпретації архітектурних споруд, уміння передавати глибину простору за
допомогою засобів повітряної перспективи, знання щодо використання правил
повітряної перспективи у зображенні архітектурної споруди, живописні вміння та
навички; розвивати творчу уяву та фантазію учнів; виховувати інтерес до рідного
краю.
Обладнання:
для вчителя:диск,наочність,репродукції картин,світлини,альбом-посібник;
для
учнів: альбом-посібник,фарби,пензлики,
палітра.
Хід уроку
№
п/п
|
Орі-єн-тов-ний
час
|
Діяльність учителя
|
Діяльність
учнів
|
Очікува-ний результат
|
Матеріал до уроку
|
І.
|
Пояснення нового матеріалу
Вступ
|
||||
1.1
|
1 хв.
|
Повідомлення теми та мети уроку.
|
Учні сприй-мають
повідом-лення вчителя
|
Налаштування
учнів до сприй-няття навча-льного матеріалу
|
|
1.2
|
6 хв.
|
Сприйняття мистецтва
Учитель пропонує учням виконати завдання: перегляд-нути
світлини, на яких зобра-жено архітектурні споруди. Проаналізувати їх, викорис-тавши
терміни, які вивчилися на попередніх уроках. Також обов’язково
визначити,
на якому із поданих зображень представлено кутовий, а на якому
фронтальний вигляд будівель. До якого з видів архітектури належить кожна із
представлених споруд? Аргументувати свою відповідь.(DVD-диск)
|
Учні сприйма-ють
повідом-лення вчителя
|
Долуче-ння учнів
до пізнава-льного процесу
|
Архітектура-( з грец.- будівництво)-
вид візуа-льного (образотворчого) мистецтва,
завданням якого є проектував-ння та зведення будівель і спо-руд, що
гармонійно формують просторове середовище люди-ни.
Екстер'є́р (фр. extérieur, лат. exterior — зовнішній) — зовнішній вигляд, художнє та архітектурне зовнішнє
оформлення будівлі. В ос-нові дизайну екстер'єру ле-жить синтез прагматичних і худо-жніх ідей
і рішень, спрямованих на поліпшення умов існування людини в цілісній
естетично доско-налій формі.
Інтер'є́р (фр. intérieur — внут-рішня частина, сере-дина; від лат. interior — ближчий до сере-дини) — архітектурно й художньо
оздоблена внутрішня частина будинку, що забезпечує комфорт людині та визначає
функціона-льне
призначе-ння приміщення.
Колорит - це співвідношення всіх кольорів, що входять
в композицію інтер'єру кімнати або квартири в цілому.
Основними засобами вираз-ності, які застосовуються в
архітектурі, є пластика об’ємів, масштабність,ритм, пропор-ційність,
а також фактура та колір поверхні.
|
1.3
|
3 хв.
|
Демонстрація кращих учнівських робіт на задану тему з
коментуванням учителя.
|
Учні сприйма-ють роботи одно літ-ків
|
Психоло-гічне на-лаштува-ння на виконання прак-тичної
роботи
|
|
ІІ
|
Практична робота
|
||||
2.1
|
32хв
|
Завершення у кольорі творчої підсумкової роботи «Ескіз
архітектурної споруди в стилістиці однієї з відомих архітектурних пам’яток
рідного краю»(проводиться самостійно без спостереження за роботою вчителя)
|
Учні викону-ють постав-лене
завдання
|
Поглиб-лення
компете-нтнісного рівня з теми
|
|
ІІІ
|
Підсумок уроку
|
||||
3.1
|
3 хв.
|
Учитель розміщує на дошці 3-4 роботи,в яких найбільш
виразно виявляється вдале застосування понять,що засвоювалися на уроці, та
роботи,які містять характерні учнівські помилки , і спільно з учніми робить
їхній аналіз.
|
Учні під керівни-цтвом учителя проводять аналіз творчих
робіт одно -класників
|
На підставі аналізу відбува-ється система-тизація та
узага-льнення поняттє-вих ком-петенцій учнів
|
|
3.2
|
2 хв.
|
Учитель пропонує учням виконати тестові завдання:
Обери правильну відповідь.
1.Скільки точок сходження використовується під час
побудови інтер’єру в кутовому вигляді?
А)три; Б) одна; В) дві.
2. Особливе розміщення та співвідношення складових
інтер’єру: меблів, світильників,побутового обладнання це:
А) гармонізація інтер’єру;
Б) композиція інтер’єру;
В) вигляд інтер’єру.
3. Архітектурно і художньо оформлена внутрішня частина
будівлі або приміщення-це:
А) екстер’єр;
Б) інтер’єр;
В) гармонія.
|
Учні вико-нують постав-лене
завдання
|
Поглиб-лення
компете-нтнісного рівня
|
|
3.4
|
1 хв.
|
Учитель пропонує учням випереджувальне домашнє
завдання:
Пригадати види декоративно-прикладного мистецтва.
|
|
|
|
Комментарии
Отправить комментарий