Образотворче мистецтво
7 клас
Урок №8
Тема уроку. Архітектурні пам’ятки України. Виконання ескізу архітектурної споруди в стилістиці однієї з відомих архітектурних пам’яток рідного краю (завершення у кольорі).
Мета і завдання уроку: узагальнити вивчене з теми «Архітектура»; поглиблювати в учнів навички аналізу – інтерпретації архітектурних споруд, уміння передавати глибину простору за допомогою засобів повітряної перспективи, знання щодо використання правил повітряної перспективи у зображенні архітектурної споруди, живописні вміння та навички; розвивати творчу уяву та фантазію учнів; виховувати інтерес до рідного краю.
Обладнання: для вчителя:диск,наочність,репродукції картин,світлини,альбом-посібник;
для учнів: альбом-посібник,фарби,пензлики, палітра.
Хід уроку
п/п
Орі-єн-тов-ний
 час

Діяльність учителя
Діяльність
учнів
Очікува-ний результат
Матеріал до уроку
І.
Пояснення нового матеріалу
Вступ
1.1
1 хв.
Повідомлення теми та мети уроку.
Учні сприй-мають повідом-лення вчителя
Налаштування учнів до сприй-няття навча-льного матеріалу

1.2
6 хв.
Сприйняття мистецтва
Учитель пропонує учням виконати завдання: перегляд-нути світлини, на яких зобра-жено архітектурні споруди. Проаналізувати їх, викорис-тавши терміни, які вивчилися на попередніх уроках. Також обов’язково визначити, на якому із поданих зображень представлено кутовий, а на якому фронтальний вигляд будівель. До якого з видів архітектури належить кожна із представлених споруд? Аргументувати свою відповідь.(DVD-диск)
Учні сприйма-ють повідом-лення вчителя
Долуче-ння учнів до пізнава-льного процесу
Архітектура-( з грец.- будівництво)- вид  візуа-льного (образотворчого) мистецтва, завданням якого є проектував-ння та зведення будівель і спо-руд, що гармонійно формують просторове середовище люди-ни.
Екстер'є́р (фр. extérieur, лат. exterior — зовнішній) — зовнішній вигляд, художнє та архітектурне зовнішнє оформлення будівлі. В ос-нові дизайну екстер'єру ле-жить синтез прагматичних і худо-жніх ідей і рішень, спрямованих на поліпшення умов існування людини в цілісній естетично доско-налій формі.
Інтер'є́р (фр. intérieur — внут-рішня частина, сере-дина; від  лат. interior — ближчий до сере-дини) — архітектурно й художньо оздоблена внутрішня частина  будинку, що забезпечує комфорт людині та визначає функціона-льне призначе-ння приміщення.
Колорит - це співвідношення всіх кольорів, що входять в композицію інтер'єру кімнати або квартири в цілому.
Основними засобами вираз-ності, які застосовуються в архітектурі, є пластика об’ємів, масштабність,ритм, пропор-ційність, а також фактура та колір поверхні.
1.3
3 хв.
Демонстрація кращих учнівських робіт на задану тему з коментуванням учителя.
Учні сприйма-ють роботи одно літ-ків
Психоло-гічне на-лаштува-ння на виконання прак-тичної роботи

ІІ
Практична робота
2.1
32хв
Завершення у кольорі творчої підсумкової роботи «Ескіз архітектурної споруди в стилістиці однієї з відомих архітектурних пам’яток рідного краю»(проводиться самостійно без спостереження за роботою вчителя)
Учні викону-ють постав-лене завдання
Поглиб-лення компете-нтнісного рівня з теми

ІІІ
Підсумок уроку
3.1
3 хв.
Учитель розміщує на дошці 3-4 роботи,в яких найбільш виразно виявляється вдале застосування понять,що засвоювалися на уроці, та роботи,які містять характерні учнівські помилки , і спільно з учніми робить їхній аналіз.
Учні під керівни-цтвом учителя проводять аналіз творчих робіт одно -класників
На підставі аналізу відбува-ється система-тизація та узага-льнення поняттє-вих ком-петенцій учнів

3.2
2 хв.
Учитель пропонує учням виконати тестові завдання:
Обери правильну відповідь.
1.Скільки точок сходження використовується під час побудови інтер’єру в кутовому вигляді?
А)три; Б) одна; В) дві.
2. Особливе розміщення та співвідношення складових інтер’єру: меблів, світильників,побутового обладнання це:
А) гармонізація інтер’єру;
Б) композиція інтер’єру;
В) вигляд інтер’єру.
3. Архітектурно і художньо оформлена внутрішня частина будівлі або приміщення-це:
А) екстер’єр;
Б) інтер’єр;
В) гармонія.
Учні вико-нують постав-лене завдання
Поглиб-лення компете-нтнісного рівня

3.4
1 хв.
Учитель пропонує учням випереджувальне домашнє завдання:
Пригадати види декоративно-прикладного мистецтва.




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога